Geplaatst: 30-05-2003 9:19
[2546] Ik heb al een aantal van deze auto's gehad en er is er geen een die geen olie verbruikt. Zelfs hele nieuwe. Weet iemand de oorzaak van dit probleem en een oplossing om dit 100% te verhelpen, of anders het verbruik te reduceren.