Geplaatst: 06-06-2003 19:41
[2618] auto schokt bij schakelen ,en vaak bij iets gas terug,nu heb ik de stekker van de snelheidcensor er af,probleem over,maar ook geen kilometer aan duiding.
censor is vervangen maar probleem blijft,wat kan dit zijn ?
computer??