3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 09-06-2003 19:56
[2633] Bij in- en uitsturen van bochten is een trilling in het stuur voelbaar,stuurkogels ,wiellagers,etcetera zijn ok.Wie heeft zoiets al eens bij de hand gehad.