Geplaatst: 17-06-2003 21:31
We hebben hier een Fiat Uno met een digiplex-2 ontsteking die niet aanslaat.Geen vonk en geen brandstof (monopoint)
Ik heb de weerstand-waarde van de BDP-sensor gemeten, en die is circa 10 mega-Ohm.Dat lijkt me toch wel een beetje hoog....of is dit normaal?