Geplaatst: 23-01-2002 6:39
[420] Wij hebben een probleem met de stuurbekrachtiging van een VW T4 1.9TD van 1995. Onregelmatig maakt de stuurpomp een jankend geluid, alleen bij stuurverdraaing, en (het lijkt wel) los daarvan draait het stuur soms schoksgewijs. Stuurpomp is onlangs gereviseerd, maar geen resultaat.
Het probleem zal wel in het stuurhuis zitten, maar heeft iemand hier ervaring mee. Met name het onregelmatig voordoen van het probleem vind ik zeer vreemd.