Geplaatst: 27-04-2002 22:37
[435] bij het opwarmen tijdens het rijden houdt deze erg in,vooral
bij hoog vaccuum rijdend in zijn 4 als er 50 of 60 km gereden
wordt. dan geef je wat gas en dan stokt de motor.
bougiekabels, verdeelkap, rotor, bougies, brandstoffilter
vervangen. geen storingscodes bij zelfdiagnosesysteem.
daarnaast steeds slechter stationair toerental. massadraden
van injektie en andere massaverbindingen i.o. injektiereiniger
diverse keren in tank gedaan