Geplaatst: 16-07-2002 16:17
[557] We hebben een klant met een carina E 1.8 die zeer slecht aanslaat. Het is een gassysteem met verdeelstuk en benzine-startsysteem. Het lijkt net of motor geen benzine krijgt.
We hebben echter benzineslang losgemaakt bij de motor en daar kwam bij het starten gelijk benzine?