slaat slecht aan

2 reacties

Merk
Toyota
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-07-2002 16:17

[557] We hebben een klant met een carina E 1.8 die zeer slecht aanslaat. Het is een gassysteem met verdeelstuk en benzine-startsysteem. Het lijkt net of motor geen benzine krijgt.

We hebben echter benzineslang losgemaakt bij de motor en daar kwam bij het starten gelijk benzine?