parkeerhulp

2 reacties

Merk
Ford
Model
Focus
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-07-2003 8:51

[2928] We hebben een trekhaak onder deze focus gemonteerd

Ik weet niet zeker of de parkeerhulp eerst werkte,maar nu dus niet meer.Als je de achteruit inschakeld hoor je een constante toon en er branden twee ledjes volgens het instuctieboekje moet

je dan naar de dealer

Weet iemand hier soms raad op om hem opnieuw in te leren of door te meten of resetten

Als ik de bumper een stukje los van de auto af houd maakt niet uit

In normale situatie begint hij pas te piepen als er iets in de buurt komt ik denk eerst groen dan oranje dan rood