Geplaatst: 12-07-2003 8:51
[2928] We hebben een trekhaak onder deze focus gemonteerd
Ik weet niet zeker of de parkeerhulp eerst werkte,maar nu dus niet meer.Als je de achteruit inschakeld hoor je een constante toon en er branden twee ledjes volgens het instuctieboekje moet
je dan naar de dealer
Weet iemand hier soms raad op om hem opnieuw in te leren of door te meten of resetten
Als ik de bumper een stukje los van de auto af houd maakt niet uit
In normale situatie begint hij pas te piepen als er iets in de buurt komt ik denk eerst groen dan oranje dan rood