startprobleem/inhouden

1 reactie

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 21-08-2002 23:52

[641] hoi ik heb een probleem met een vectra 2.0dti, als hij koud is

start hij goed , rijd ook goed maar als hij warm is slaat hij af

en is dan ook niet meer te starten, pas als je hem laat afkoelen ong. een paar uur start hij wederom goed

als hij loopt en je rijdt hogere snelheden gaat hij inhouden

en verliest vermogen, is dan ook niet boven de 80km/u

te houden.