Geplaatst: 21-08-2002 23:52
[641] hoi ik heb een probleem met een vectra 2.0dti, als hij koud is
start hij goed , rijd ook goed maar als hij warm is slaat hij af
en is dan ook niet meer te starten, pas als je hem laat afkoelen ong. een paar uur start hij wederom goed
als hij loopt en je rijdt hogere snelheden gaat hij inhouden
en verliest vermogen, is dan ook niet boven de 80km/u
te houden.