Geplaatst: 04-05-2002 11:39
ik ben bezig met een laguna van 98 op lpg met airco cc.
als de man zonder airco rijdt verbruikt de auto zo goed als geen olie,maar als hij met de airco aan rijdt verbruikt hij toch wel een liter op 2000km.
is dit normaal of is hier iets aan te doen?
alvast bedankt voor de reacties