6 reacties
Opgelost
Lid sinds: 27-11-2007
Bijdragen: 58
Geplaatst: 27-11-2007 21:20
Heb je het al gevonden, ik denk dat als het membraam op de brandstofgallerij lek is dat de auto dan ook slecht aanslaat.
Uitlezen met tech.