Merk
Seat
Model
Cordoba
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-09-2005 20:54

[37857] geachte lezers,we hebben een seat cordoba vario 2002 staan waar de centrale vergrendeling met de klapsleutel niet meer werkt,gewoon op slot of los draaien gaat wel maar op afstand niet.nieuwe batterijen in sleutel geplaats en het lampje van de sleutel knippert ook.ik heb geprobeerd om met vag com storing uit te lezen,maar ik kom niet in het systeem,volgens mij moet dit toch kunnen.moet de sleutel soms geprogameerd worden,wie kan me helpen.

Hans