Geplaatst: 08-09-2005 20:26
[37973] Hallo,
het volgende ik heb een espero staan en daar was de airco van leeg dus gevuld en nu slaat de pomp aan maar de drukken veranderen bijna niet .
lage druk zakt ongeveer 1 bar hoge druk niks .
naar mijn weten is de airco pomp dan stuk . ???
mijn vraag was of er meerdere zijn die dit probleem kennen .
Mvrgr Emiel