airco

2 reacties

Merk
Daewoo-Chevrolet
Model
Espero
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-09-2005 20:26

[37973] Hallo,

het volgende ik heb een espero staan en daar was de airco van leeg dus gevuld en nu slaat de pomp aan maar de drukken veranderen bijna niet .

lage druk zakt ongeveer 1 bar hoge druk niks .

naar mijn weten is de airco pomp dan stuk . ???

mijn vraag was of er meerdere zijn die dit probleem kennen .

Mvrgr Emiel