Geplaatst: 10-09-2005 18:42
[38095] Waar zit de olievulplug van de versnellingsbak van mijn carina.??
Ik zie aan de voorkant wel een "bout"zitten met een zeskant, is dit hem?
Deze zit vlak op de scheiding van de twee bakhelften.
Zomaar iets losdraaien doe ik niet want stel dat het iets anders is.