Geplaatst: 08-11-2006 11:44
Bij deze auto gaat soms(nu 3x voorgekomen in 2 maanden)de waarschuwing branden:injectiesysteem defect en vlak daarna esp defect,dit wordt ook door de dame omgeroepen.
Vlak daarna gaat de auto inhouden,wanneer de motor afgezet wordt en weer opnieuw gestart is alles weer normaal.
De storing doet zich voor bij langzaam rijden maar is tijdens een proefrit niet voorgekomen.
Uitgelezen storingscode motor:geen(EOBD)
ABS:DF122(Injectie multiplexed ontbreekt)
Heeft iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Het gaat om een laguna 2.0 ide