Geplaatst: 13-09-2005 20:37
Cordoba 16i benzine.Klant is al een paar keer geweest met deze klacht.In onze werkplaats natuurlijk gewoon starten en lopen.Toch voor de zekerheid de temp.sensor vervangen en ook de rotr en verdelerkap.Ook de akku was matig en is vervangen.Ging weer een week goed en ook vanmorgen geen probleem.Vanmiddag echter weer heel lang door moeten starten (auto stond wel hele middag in de zon???).
Iemand nog een idee?