Geplaatst: 14-09-2005 19:58
[38352] mazda121/ford fiesta : 1300cc. Toerental zakt maar heel traag, blijft soms hangen op 3000 toeren. Gasklep gekuist, stationaire klep idem.. Iemand een tip. Bij het schakelen blijft het hangen op hoge toeren en zakt heel heel langzaam normaal
dank, jan