Geplaatst: 08-11-2006 13:52
Bij optrekken boven de 3000 toeren valt het vermogen weg en is een brullend geluid te horen
Dit lijkt mij en overdrukklep of iets dergelijks
Ik kan hem allen niet vinden
De regelstang van de turbo is wel gangbaar dus waarschijnlijk loopt de druk niet te hoog op.
Wie kan mij helpen??