Geplaatst: 08-11-2006 19:31
[67578] Een klant van mij vroeg of ik een Corrado g60 motor in zijn scirocco wou bouwen.
Nou was mijn vraag of er mensen zijn die hier ervaring mee hebben en wat er bij komt kijken ivm electronica motorsteuen ophanging e.d
Groeten Patrick