190E 1.8 (201) houd in, en pakt slecht aan bij koude motor.

2 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-03-2005 13:52

[28574] Hoi, bij deze ster zijn de bougies verdelerkap rotor en bougiekabels reeds vernieuwd, maar de klacht is nog aanwezig. Wie weet raad b.v.d.