5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 11-11-2006 8:51
[67738] heb zopas alternator vervangen, dus ophanging motor moeten lossen en dergelijke. Sedertdien maakt auto "zwaar" lawaai in stuurkolom. Als het ergen tegenwrijft, maar ik zie niks.
Heeft iemand dit al meegemaakt?