stuur voelt zwaar aan

5 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
2,0 TDCi
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 11-11-2006 8:51

[67738] heb zopas alternator vervangen, dus ophanging motor moeten lossen en dergelijke. Sedertdien maakt auto "zwaar" lawaai in stuurkolom. Als het ergen tegenwrijft, maar ik zie niks.

Heeft iemand dit al meegemaakt?