Geplaatst: 11-11-2006 11:41
Deze auto is dealeronderhouden en heeft bij 60.000 km een nieuwe distributieriem gehad. Nu staat hij op 120.000 km en vraag ik me af of hij opnieuw vervangen moet worden aangezien er volgens mijn informatie staat pas bij 120.000 vervangen. ik weet dat er bij de Fiat groep vervangingsintervallen zijn teruggeschroefd en vraag me af of dat bij Alfa ook geldt.
En is er speciaal gereedschap nodig of zijn er nog andere aanwijzingen indien we deze riem gaan vervangen? We hebben deze motoren niet veel gehad bij ons in de werkplaats.