Geplaatst: 21-09-2005 23:33
[38843] de profiel van de achter bande is nieuw maar aan de binnen kant is die band helemaal gekupt zou dat te maken met schoekdemper ?
weet iemand een oplossen voor dat probleem ,je monteer elke halh jaar nieuw banden achter ,