Geplaatst: 24-03-2005 16:49
[28581] Ik heb een probleem met bovenstaande auto, bij het uitlezen blijft hij fout C 1000 geven. Dit houdt volgens mijn gegevens in dat ik het ABS relais moet vervangen, maar dit helpt niets.
Het overspanningsrelais heb ik vervangen en toen was ik fout C1313 kwijt maar boven staande komt steeds terug. Remlichtschakelaar is van de simpele soort dus daar kan het niet aan liggen.