Geplaatst: 12-11-2006 23:25
[67868] hallo.heb een mondeo uit 2002 2.0 benzine,type met distributieketting.
auto ingekocht met lagerschade,zonder olie gereden. auto ratelde flink bij 2500 touren.
losse lagerschalen zijn niet leverbaar,alleen kompleet set met krukas,deze gemonteerd,en probleem opgelost.
maar nu knikkert de motor heel licht als je gasgeeft,alsof onsteking niet helemaal goed staat.
er zitten geen foutcodes in.de bdp sensor bij de krukaspoulie zit met een sleufverstelling deze kun je ong een cm.verschuiven,dit lost het niet op.iemand een idee?