Geplaatst: 24-08-2001 23:56
Wij hebben twee klanten met beide een Transit Diesel uit 1999. Beide auto's vertonen eenzelfde klacht. Als de auto goed warm is verliest hij vermogen. Het is dan moeilijk de auto op snelheid te houden. Regelmatig terugschakelen van 5 naar 4 is dan noodzakelijk. Het lijkt ons dus een bekend probleem.
De dealer zegt dit euvel niet te kennen. Op aanraden van een collega hebben wij de diesel retourslang van achter de kop naar voren gebracht omdat hier het hoogste punt licht. Voordeel heeft dit niet opgeleverd. Wie kan ons helpen?