Geplaatst: 24-08-2001 11:46
Een '89 Visa startte niet(startmotor draaide wel)
Bobine, verdelerkap,rotor en kabels zijn vervangen
't Autootje deed het weer prima.
Na drie dagen vrolijk rondtuffen vertikt hij het weer. Heeft iemand een logische oplossing?