5 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 23-03-2005 16:24
[28532] moet eigenlijk mijn stuurhuis vervangen mondeo 2.0 16v station van 1997 kan iemand mij zeggen hoeveel werk dit is en waar op gelet moet worden
alvast bedankt arno