Geplaatst: 17-04-2004 16:39
Klopt Jos, maar we hebben een min of meer automatische link ingevoerd die de mensen die op hun eigen vraag (nog)geen nieuwe reaktie hebben gegeven daar op wijst.Alvorens de link in werking treedt, lees ik vaak de vraag en geef dan wel of niet aan of het verzoek om de terugkoppeling versturd wordt.Dit doen we met meerdere personen en zodoende kwam ook bij jouw posting dit verzoek binnen.Was natuurlijk niet zo bedoeld.Excuus.
Gr, Siem