Geplaatst: 16-04-2004 18:50
Ik heb hetzelfde probleem, in mijn geval ligt het aan een soort regelaar ( weet de naam niet precies ) die onder de verdeelkap zit. Als je de kap eraf haalt, zie je hem zo zitten. Ik moet hem nog vervangen maar bij de garage zeiden ze dat het waarschijnlijk daaraan lag omdat hij helemaal zwart is bij mij.