Geplaatst: 29-02-2004 14:54
Kan iemand mij vertellen waar ik de (fel gele)startonderbreker-unit kan vinden.
Ik heb namelijk het volgende met mijn 146TD:
als ik de Alfa start is dat geen probleem maar als ik een tijdje heb gereden en ik zet 'm uit dan kan ik hem daarna niet niet meer starten omdat het lampje(sleutel) blijft branden.
Ik moet 'm dan min. 2 uur laten staan en dan start hij weer. Het lijkt erop dat hij dan eerst moet afkoelen.
Wie kan mij helpen.....!
Alvast bedankt,
Giovanni