Geplaatst: 28-02-2004 19:16
Hallo allemaal,heb ook een vraag hierover.heb een V70RAWD met AT en nu hoor ik sinds kort ook "zo,n vibrerend" geluid tussen de 1200 en 1900 toeren.Ik weet zeker dat het eerst niet zo was wantelke afwijking in geluid merk ik meteen.
Ik kan het verder ook niet omschrijven,bij stationair draait hij perfekt en boven de 1900rpm ook.het zal op zich niet zo erg zijn maar ben wel wat nieuwsgierig wat het zou kunnen zijn.ben verder zelf niet zo technisch.
Alvast bedankt.