Geplaatst: 27-10-2002 21:00
Waarschijnlijk komt de olie uit je ontluchting,deze zit boven op de bak bijna achteraan.lekkage aan de uitgaande as keerring komt heel weinig voor. Je kunt het beste er voor zorgen dat je olieniveau warm niet helemaal op max staat.