Geplaatst: 30-05-2002 22:05
[348] Hallo
We hebben een Seat Alhambra 2.0 bj.2001 (ATM motor) binnen gekregen die niet aanslaat. Geen vonk,geen communicatie met motorregeleenheid met de VAG 1552. Abs en de rest geven als storing: geen communicatie met motorregeleenheid. Zekeringen zijn allemaal goed, relais van regeleenheid is goed, regeleenheid heeft spanning en massa.
Toch een afgedankte regeleenheid van VW gebruikt die het nu
na net iets meer dan een jaar begeven heeft? Iemand met ervaring hiermee?