Geplaatst: 10-02-2002 20:43
[351] Een seat ibiza tdi ASV motor gloei niet Het gloeilampje licht ongeveer 1 sec op en er zijn geen foutcode'opgeslagen
Als de stekker van temperatuursensor van de koelvloeisof (4 polig) erafgehaald wordt gloeit de tdi wel en slaat daarna ook vlot aan
De sensor is vervangen maar helpt niet
wie heeft hier ervaring mee?