slecht aanslaan

2 reacties

Merk
Seat
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-02-2002 20:43

[351] Een seat ibiza tdi ASV motor gloei niet Het gloeilampje licht ongeveer 1 sec op en er zijn geen foutcode'opgeslagen

Als de stekker van temperatuursensor van de koelvloeisof (4 polig) erafgehaald wordt gloeit de tdi wel en slaat daarna ook vlot aan

De sensor is vervangen maar helpt niet

wie heeft hier ervaring mee?