Geplaatst: 10-05-2002 21:40
[377] Betreft een VW Passat 1.8, bj. '88 met monopoint-injectie.
Probleem: motor loopt alsof hij op choke staat, bij gasgeven zwarte rookwolken.
Gebruikt enorm veel benzine bij weinig trekkracht.
Geeft bij het uitlezen knippercode 1111 en 2343 (= regelapparaat defekt).
Loopt na resetten weer prima, maar slechts voor de duur van ong. 1 week!
Regelapp. is reeds vervangen, maar nog steeds hetzelfde probleem (regelapp. is vervangen door een gebruikt, dus geen nieuw)
Alvast hartelijk bedankt voor het meedenken en evt. oplossingen.