regelapparaat defect?

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-05-2002 21:40

[377] Betreft een VW Passat 1.8, bj. '88 met monopoint-injectie.

Probleem: motor loopt alsof hij op choke staat, bij gasgeven zwarte rookwolken.

Gebruikt enorm veel benzine bij weinig trekkracht.

Geeft bij het uitlezen knippercode 1111 en 2343 (= regelapparaat defekt).

Loopt na resetten weer prima, maar slechts voor de duur van ong. 1 week!

Regelapp. is reeds vervangen, maar nog steeds hetzelfde probleem (regelapp. is vervangen door een gebruikt, dus geen nieuw)

Alvast hartelijk bedankt voor het meedenken en evt. oplossingen.