Geplaatst: 14-04-2002 12:29
[402] Ik heb een passat die bij stationair toerental en bij wegrijden nogal een irritant geluid maakt.
De uitlaat trilt/rammelt erg.
Bij hogere toerentallen is er niks aan de hand.
Uitlaat ziet er aan buitenkant goed uit.
Heb wel gehoord dat het een bekend probleem is.
Ook bij golf III en vento's
Heb iets gelezen van de kat die inwendig loslaat maar dan zou ie ook slecht moeten trekken I.V.M beperkte luchtdoorlaat.
Maar hij trekt goed door.
Iemand een oplossing voordat ik de hele pijp ga vervangen van voor tot achter.