Geplaatst: 16-01-2002 19:48
[421] deze auto heeft een lekspanning van 0,9 ma, wanneer de zekering van de elektrische ramen is verwijderd is dit 0,0.de ramen zijn gecombineerd met de cv via het deurslot.Ikzelf denk dat de computerunit onder de achterbank defect is, heeft iemand hier ervaring mee??