Geplaatst: 27-06-2002 16:03
[517] Zie ook algemeen !
Mondeo van 2000 met airco is kort na een schade met de klacht gekomen dat de airco niet werkte.Dit was november vorig jaar. Systeem afgevuld en nu komt de auto met de zelfde klachtnl. een airco die het niet doet. Het systeem is weer afgevuld en twee weken later wordt de werking alweer minder. Uitwendige lekkage is er niet te constateren. Heeft iemand ervaring met deze auto's en airco's?