Geplaatst: 12-09-2002 20:17
Vervuilde luchtmassameter's is wel eens bekend probleem bij de dieselmotoren uit de VAG groep (seat,skoda,volkswagen).
Je mist soms tientallen PK's door een vervuilde luchtmassameter.Ik heb er zelf al vele gehad,maar ik heb nog nooit een oplossing gevonden om die dingen goed te kunnen reinigen.
We hebben ze tot nu toe allemaal vervangen door een nieuwe.Dit is echter wel een duur component circa 360 euro.(f 800)
Mijn vraag is dan ook:Heeft iemand een goeie manier gevonden om een luchtmassameter te kunnen reinigen.
Zodat we de kosten voor de klant kunnen beperken.
alvast bedankt!