Geplaatst: 31-07-2001 20:51
Wij hebben een Renault Kangoo 55-D met het volgende probleem: bij starten is het alsof er lucht in het systeem zit, want hij start wat pruttelend. Bij het rijden in de stad , dus met weinig toeren, houdt de auto in. Op de snelweg en dus bij hogere toeren is het goed. Wie is bekend met een dergelijk probleem?