Geplaatst: 06-05-2002 13:04
Het was inderdaad het hitteschild dat tegen de as aankwam,maar de oorzaak was een versleten supporthanger in het midden van de as. Die was zo versleten dat het rubber helemaal uitgezakt was, en de as dus veel te laag kwam te liggen,en zo nu en dan kwam de as dus tegen het hitteschild.We konden en beschadiging zien aan het hitteschild, maar niet erg veel beschadigd hoor. Het rubber was niet gebroken of zo,maar gewoon helemaal uit zijn vorm.