Geplaatst: 27-02-2001 23:03
Wie heeft ervaring met een Nissan van 1991? We hebben het volgende probleem: als de motor op temperatuur is gaat deze inhouden en schokken.Maar niet altijd ! We hebben te maken met een elektronisch geregelde carbueateur en we kunnen aan de 4-gasmeter zien, dat op toeren de motor teveel brandstof krijgt. Het Co-gehalte stijgt tot zo'n 7%.