Geplaatst: 24-08-2001 11:57
We hebben het volgende probleem:
een klant met een Peugeot Boxer 2.5 D van 1994 heeft de klacht dat de auto na het starten afslaat. Dit gebeurt niet alle dagen, maar het komt regelmatig voor. Verder zijn er dagen dat de auto niet vooruit is te branden. De volgende dag kan het gebeuren dat de auto prima loopt en ook niet afslaat.
We hebben de stroomvoorziening naar de afslagklep gechecked en die houdt stroom. We hebben de opvoerpomp vervangen daar we aan valse lucht zitten te denken.
Wie weet er een oplossing?