Geplaatst: 12-02-2001 20:35
[428] Dit probleem is op een simpele manier op te lossen. Er zitten nl. 2 oliedruk zenders in de kop. De zender die aan de distributiezijde zit(met de gele draad), veroorzaakt het zoemen.Deze draad leg je aan massa en het probleem is opgelost. De officiele manier van oplossen is het vervangen van de printplaat in het dashboard,echter veel duurder.