Bandenlabel kost branche miljoenen (maak er dan ook gebruik van)
Het bandenlabel heeft vorig jaar mei haar eerste grote revisie gekregen. Michiel van Koeverden van Apollo Vredestein is er gelukkig mee en hoopt dat banden- en autoverkopers er enthousiast mee aan de slag gaan. Niet omdat de overheid gaat controleren, maar omdat bedrijven en consumenten op het label sturen.









