Kom jij AMT versterken?

Kom jij AMT versterken?

Ben jij een autotechnicus met een passie voor schrijven? Heb je altijd al willen schrijven over de nieuwste ontwikkelingen in de wereld van autotechniek? Dan heeft AMT de perfecte baan voor jou!

Wij zijn op zoek naar een autotechnicus die de overstap wil maken naar de journalistiek. Als autotechnicus heb jij de kennis en expertise om technische informatie over auto's te begrijpen en te vertalen naar begrijpelijke taal. En als journalist heb jij de vaardigheden om deze informatie op een boeiende manier te presenteren.

Wat ga je doen?

Als redacteur van AMT ben jij verantwoordelijk voor het schrijven van artikelen over de nieuwste autotechnische ontwikkelingen. Je interviewt experts en insiders in de industrie, houdt ontwikkelingen in de industrie bij en schrijft online nieuwsberichten. Enige kennis van en ervaring met online schrijven (denk aan SEO) en social media zijn daarbij handige tools.

Je hebt oog voor detail en bent in staat om nauwkeurig te werken. Daarnaast ben je op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in de autowereld en heb je een brede kennis van autotechniek.

Reageer!

Bij AMT krijg je de kans om passie voor autotechniek te combineren met schrijven. Je werkt samen met een enthousiast team van journalisten en krijgt de mogelijkheid om te groeien in jouw rol. Maakt dit je enthousiast? Stuur dan een mailtje naar amt@vmnmedia.nl!

Lees meer over

Hugo Claver

Hugo Claver

Hoofdredacteur AMT

Hugo deed de hogeschool voor journalistiek, en rolde via een korte carrière in de dagbladjournalistiek in de autojournalistiek. Voor diverse automagazines vervulde hij verschillende functies, van redacteur tot hoofdredacteur, én die van eindredacteur van AMT. Na dit acht jaar als zelfstandig ondernemer te hebben gedaan, kwam Hugo in 2023 in vaste dienst bij AMT als hoofdredacteur.

Foto: Shutterstock

Schadeherstelmarkt in 2030: complexe en meer gestuurde schade vraagt...

Hoe staat de schadeherstelmarkt ervoor in 2030? Het antwoord op die vraag was het belangrijkste ingrediënt van Bovags eerste schadeherstelcongres....

Foto: Shutterstock

RDW pakt illegale online APK aan

De RDW heeft onderzoek gedaan naar aanbieders van illegale online APK. Bij 34 bedrijven werd de keuringsbevoegdheid ingetrokken, of ze kregen een...

Afbeelding: RDW

Kentekenbewijs verandert, conformiteitsbewijs bedrijfsauto's verdwijnt

Het kentekenbewijs verandert vanaf half juni 2024. De afgifte van conformiteitsbewijzen voor lichte bedrijfsauto's wordt na de invoering ervan...

Europa zal naar verwachting in 2030 ver voorop lopen met batterij-elektrische auto’s, de VS en meer nog China zullen ook gaan voor hybrides, verwacht Bosch. - Foto: Bosch

Toekomst volgens Bosch: batterij, waterstof én verbrandingsmotor

Een kruispunt, zo noemde Bosch zijn jaarlijkse business update. De autobranche moet en zal in veel opzichten veranderen, maar niet in één richting....

Hoe voorkomt Europa dat het straks aan de Chinese stekker ligt? - Foto: Shutterstock

Emissievrij vervoer zonder Chinese stuntaanbiedingen, hoe moet dat?

Hoe stimuleren we de Europese markt voor schoon, emissievrij vervoer? Maar graag zonder goedkope aanbiedingen uit China, als de export...

Innovam en Noorderpoort versterken samenwerking om schadeherstel- opleiding verder te verbeteren. Van links naar rechts: Marchel Arling (directeur techniek Noorderpoort), Peter Hazenberg (teammanager automotive opleidingen Noorderpoort), Rutger Huijsman (teamleider schadeherstel Innovam) en Herme Bruin (directeur Innovam). - Foto: Innovam

Opleiding schadeherstel naar hoger niveau met Innovam en Noorderpoort

Innovam en roc Noorderpoort in Groningen versterken de bestaande samenwerking om de opleiding schadeherstel verder te verbeteren.

Het ontwikkelingscentrum voor batterijen van Mahle in Stuttgart. - Foto: Mahle

Mahle: focus op elektrificatie, maar geen ban op brandstofmotor

Toeleverancier voor de auto-industrie en aftermarket Mahle sloot 2023 af met een recordomzet. Daarmee kruipt het bedrijf uit een financieel dal....

Foto: Shutterstock

Standox Xtreme bespaart schadeherstelbedrijf tijd en geld

Het Standox Xtreme-systeem biedt het schadeherstelbedrijf razendsnelle procestijden en een lager energieverbruik.