artikel

MiMechanic-helpdesk van MivarGroup

Werkplaats & Onderhoud

MiMechanic is een nieuwe hotline van MivarGroup, die direct te raadplegen is op het moment dat een technicus niet verder komt of twijfelt over een technisch vraagstuk. Alsof je een extra autotechnicus hebt.

MiMechanic-helpdesk van MivarGroup

We kennen MivarGroup natuurlijk als de dataleverancier, die over veel technische en OE-informatie beschikt. Zo verzorgt MivarGroup de technische servicedesk in opdracht van fabrikanten van nagenoeg alle A‑klasse diagnose‑apparatuur en verschillende systemen van onderdelenfabrikanten. Wie vragen over zijn apparatuur heeft, komt dus vaak bij de helpdesk van MivarGroup uit. MivarGroup gaat die helpdesk nu ook onder de vlag van MiMechanic aan technici aanbieden.

Ondersteuning in de werkplaats

Autotechnici kunnen zich niet veroorloven om lang bezig te zijn met het oplossen van storingen en reparaties. Ook het onderhoud aan auto’s wordt steeds complexer. Volgens MivarGroup is het volledig bijhouden en beheersen van alle kennis door technici onmogelijk geworden. De specialisten van MiMechanic kunnen die informatie echter wel via een hotline aanbieden.
MivarGroup zal MiMechanic aanbieden met naar keuze 8, 21 of 36 euro abonnementskosten per maand. De gesprekskosten zijn bij het eerste abonnement het duurst, bij de tweede goedkoper en bij het derde abonnement kan onbeperkt gebeld worden. Voor dat geld is het alsof je een extra autotechnicus hebt.

Reageer op dit artikel