nieuws

AMT Live: Loyale medewerkers inspireren klanten

Ondernemen 476

Milo Berlijn is eigenaar van Trainmark, een bedrijf dat diverse trainingen geeft in uiteenlopende branches. Milo prikkelt en inspireert ondernemers. Op zijn humoristische en onnavolgbare wijze geeft hij antwoorden op vragen als: Hoe ervaren klanten jouw bedrijf en personeel?

AMT Live: Loyale medewerkers inspireren klanten
Aan de slag in groepjes. Trainer Milo Berlijn helpt een handje.

Hij maakt je bewust van je gedrag in het bedrijf en naar je klant. Hij legt uit hoe je verwachtingen bespreekt, medewerkers confronteert met de gevolgen van gedrag en hoe je hen handvatten aanreikt. Het gevolg? Geïnspireerde klanten die net als je medewerker loyaal worden aan je bedrijf, met een win-win tot gevolg! Van blije, klantgerichte medewerkers tot meer omzet uit (bestaande) klanten. Milo laat je lachen, maar weet tegelijkertijd ook de vinger op de zere plek te leggen. Zijn kennissessie geeft stof tot nadenken en maakt je bewust van gedrag. Zeker weten dat je zijn tips de volgende dag in de praktijk zal brengen!

De kennissessie van Milo Berlijn vindt plaats in het AMT-theater. Het exacte tijdstip wordt eind oktober bekend via www.amtlive.nl.

Schrijf je vandaag nog gratis in via de inschrijfmodule

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels