nieuws

Bosch Car Service lanceert mijnBoschCarService

Management 462

Bosch Car Service het online platform mijnBoschCarService, een persoonlijke omgeving voor het Bosch Car Service-autobedrijf en zijn klanten.

Bosch Car Service lanceert mijnBoschCarService

Op mijnBoschCarService kunnen klanten via de afspraakplanner 24 uur per dag online een afspraak maken. Ook kun je vooraf de kosten van een service berekenen en facturen en onderhoudsgegevens beheren. In een latere fase kan de klant via de Bosch Connector op mijnBoschCarService ook zijn ritregistratie bijhouden of foutcodes uitlezen.

Autobedrijf 24/7 online met mijnBoschCarService

“We zijn met zijn allen steeds vaker online. We regelen onze zaken wanneer ons dat het beste uitkomt. Voor alles rondom de auto was dat tot nu toe amper het geval. mijnBoschCarService brengt hierin verandering: het autobedrijf is voortaan 24/7 online. Dat laat onze autobedrijven toe een nog betere service te bieden, maar ook online een beter klantencontact op te bouwen. Daarnaast kan het autobedrijf via het platform de klant interessante aanbiedingen toesturen,” zegt Marieke Groeneveld, Concept Manager Bosch Automotive Aftermarket.

Het online platform is sinds 1 maart 2017 actief voor alle Bosch Car Service-autobedrijven in Nederland en is geïntegreerd op de vernieuwde website. Door op de link “Log-in op mijnBoschCarService” te klikken, kunnen consumenten snel en eenvoudig een account aanmaken.

Foutcodes uitlezen

De toepassingen van mijnBoschCarService worden de komende maanden verder uitgebreid. Later dit jaar volgt een app en een volgende introductie wordt de Bosch Connector. Deze laat klanten toe inzicht te krijgen in de technische staat van hun auto, foutcodes uit te lezen of hun rijgedrag te monitoren.

Reageer op dit artikel
Lees voordat u gaat reageren de spelregels